Toimitusehdot

  • Tilauksien tekeminen
  • Minimitilaukset
  • Toimitusehdot
  • Vaihto- ja palautusoikeus
  • Muut ehdot
  • Maksutavat

Tilauksen tekeminen

Tilaus tehdään käyttämällä ostoskoriohjelmaa. Kun olet kerännyt haluamasi tavarat ostoskoriin ja maksanut tuotteesi/hyväksynyt Klarna-laskun tai maksanut ostoksesi MobilePaylla saat automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Huom. Jos et ole saanut vahvistusta sähköpostiisi, emme ehkä ole vastaanottaneet tilaustasi. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin tarkistamme asian asiakaspalvelu@diivadog.fi
Tekemällä tilauksen hyväksyt myös henkilötietojesi käsittelyn. Voit lukea tietosuojaselosteen tästä. Tilaus on sitova, kun asiakas on vahvistanut sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen. 

Minimitilaukset

Meillä ei ole minimitilausmäärää.

Maksuehdot

Meillä voit maksaa helposti ja turvallisesti Klarnan eri maksutavoilla ja MobilePaylla. 

Sinun ei tarvitse maksaa ennen kuin olet vastaanottanut tilauksesi, eikä kirjoittaa kortin numeroa tai salasanaa ostoksia tehdessäsi. 

 

Halutessasi voit tietenkin maksaa myös kortilla tai suoraan verkkopankista.

  • Verkkopankit
  • Luottokortit ja maksukortit
  • Klarna lasku, erämaksu, tili

  • Klarna lasku
  • Turvallinen ja helppo maksutapa
  • Saat tilaamasi tuotteet heti ennen maksua
  • Maksuaikaa 30 vuorokautta
  • Saat laskun sähköpostiisi, kun tilaus on toimitettu

  • MobilePaylla maksat ostokset vain yhdellä pyyhkäisyllä.
  • Suomen käytetyin mobiilimaksusovellus MobilePay on maksuton kaikkien pankkien asiakkaille.

 

Toimitusehdot

Toimitamme tilaukset DB Schenkerillä, Postilla tai Matkahuollolla. Lähetyskulut Suomeen ovat tällä hetkellä 2,60€ ( kirje, ei seurantaa. Huomioithan ettemme ota vastuuta kirjelähetysten perille saapumisesta) / 7,60€ ( pikkupaketti, tällä on seuranta ) / 7,90€ ( DB Schnker Noutopistepakettina, tällä on seuranta ) / 8,90€ ( Matkahuollon lähellä-paketti, tällä on seuranta ) / 9,50€ ( Postin postipaketti, tällä on seuranta ) / 16,90€ ( Postin Kotipaketti, toimitus suoraan kotiovelle ja seuranta )  tuotteen / lähetyksen painosta, muodosta, pakkausteknisistä syistä sekä vaihtelevista tarjouksista / kampanjoista riippuen. Yli 50€ tilauksille on ilmainen toimitus.
Toimitusehtoja, tuotteiden hintoja ja tuotevalikoimaa voidaan muuttaa etukäteen ilmoittamatta. Voimassaoleva hinta on hinta, joka on verkkosivulla tilausta tehdessä. Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron. Kaikki hintamme ovat sitoumuksetta ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaamme oikeuden kaupan purkamiseen hinnoitteluvirheen johdosta.

Tuotteet tai tuoteryhmät, joilla on ilmainen toimitus, on mainittu sivustollamme tai tuotteiden yhteydessä aina erikseen. Mikäli tuotteella on ollut ilmainen toimitus, niin mahdollinen palautus tai vaihto tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella, sekä vastuulla.
Tilaukset lähtevät meiltä tavallisimmin 1 - 3 arkipäivässä, usein jopa tilauspäivänä.  Mikäli kaikkia tilattuja tuotteita ei ole varastossa pakkaushetkellä, pidätämme oikeuden lähettää loput tuotteet jälkikäteen saatuamme uuden erän tuotteiden toimittajalta. Jälkitoimituksesta ei tule asiakkaalle erillistä lähetyskulua. Jos tuote on kokonaan loppunut tai uuden erän saapumiseen on kohtuuton aika, ehdotamme vaihtoehtoista tuotetta asiakkalle sähköpostitse. 


Jos haluat tilata tuotteita Ruotsiin, se onnistuu Ruotsi-kaupassamme osoitteessa www.diivadog.se Muualle Eurooppaan voit tehdä tilauksen kansainvälisessä verkkokaupassamme osoitteessa www.diivadog.com Jos et saa tilausta onnistumaan toiseen maahan tai jos haluat tilata tuotteitamme EU:n ulkopuolelle, niin otathan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme info@diivadog.com

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100 € tilauksiin. Huomaathan, että tilauksen loppusumman tulee edelleen olla yli 100€ myös mahdollisen vaihdon/palautuksen jälkeen. Mikäli ostos jää alle 100€, ohjelma lisää automaattisesti loppusummaan postikulun.

Joillakin tuotteillamme voi olla etuna ilmainen toimitus. Tämä voi olla jatkuva tai kampanjanomainen etu. Tällöin tuotteessa on aina erikseen maininta asiasta. Ilmainen toimitus -tuotteet toimitetaan ilmaiseksi vain Suomeen ja vain, jos ko. tilauksen kaikki tuotteet ovat "ilmainen toimitus"-tuotteita. Kun tilaus sisältää useita tuotteita, joiden joukossa on sekä "ilmainen toimitus" että "normaali toimitus" -tuotteita, koko tilaus käsitellään aina "normaali toimitus"-kokonaisuutena, jolloin toimituskulu tulee automaattisesti loppusummaan ja se pysyy mukana, vaikka asiakas vaihtaisi tai palauttaisi minkä tai mitkä tahansa tilauksen tuotteista. 

Asiakkaalla on mahdollisuus valita kaupan järjestelmän tarjoamista lähetystavoista, mutta varaamme oikeuden muuttaa valitun kuljetus/toimitustavan, mikäli se ei sovellu esimerkiksi lähetyksen koon, painon tai sisällön vuoksi.

Kaupan Peruutusoikeus ja Vaihtomahdollisuus

Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä. Annamme myös mahdollisuuden vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, mahdollisuuksien mukaan. Mikäli tuotteella on ollut ilmainen toimitus, niin mahdollinen palautus tai vaihto tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella, sekä vastuulla.
Tuotteiden tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa, käyttämättömiä ja pesemättömiä. Jos tuote on esimerkiksi likaantunut tai vahingoittunut, sillä ei ole palautusoikeutta. Jos kyseessä on erityisen vähäinen likaantuminen, mutta joudumme käyttämään aikaa puhdistamiseen voimme harkinnan mukaan hyväksyä maksimissaan 50% hinnanpalautuksen tuotteelta. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Avattuja ruokasäkkejä tai -purkkeja sekä hygieniatuotteita mm. avatut vaippa- ja vaippa-aluspaketit ei voi palauttaa. Asiakkaalle yksilöidyllä tuotteella ei ole palautusoikeutta, ellei siinä ole virhettä. Yksilölliset tuotteet tarkoittavat esimerkiksi asiakkaalle tilauksesta kaiverrettuja tuotteita.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota AINA ensin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@diivadog.fi  ja kerro haluatko vaihtaa tai palauttaa tuotteen. Asiakaspalvelijamme kertoo tarkemmin, miten ko. asiassa toimitaan.
Älä koskaan lähetä palautusta ennen kuin olet saanut vastauksen asiakaspalvelijalta.
Vastaamme usein samana tai seuraavana (arki)päivänä, mutta joskus voi kestää hieman kauemmin. Palautuslähetyksen mukaan tulee tulostaa asiakaspalautuslomake (ks.alla) ja siinä tulee aina olla lähettäjän tiedot, (esimerkiksi lähetyslista tai sen kopio) ja tilausnumero.  Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostamiseen, voit kirjoittaa samat tiedot paperille. 

Tilausta kohti on maksimissaan mahdollista vaihtaa tai palauttaa tuotteita yhden kerran ilman kuluja. 

Jos haluat lähettää palautuksen käyttäen eri palvelua kuin mitä asiakaspalvelija ehdottaa sinulle vastauksessaan, palautuslähetyksen kulut jäävät kokonaan sinulle. 

Noudettujen tuotteiden vaihto / palautus tulee myös sopia asiakaspalvelumme kanssa meilitse asiakaspalvelu@diivadog.fi 

Huomaathan, että postista tai noutopisteestä noutamaton lähetys ei ole sama kuin tilauksen peruutus. Asiakkaan halutessa noutamattoman tuotteen uudestaan lähetettäväksi, hän on velvollinen maksamaan kaksinkertaiset toimituskulut ( noutamattomana palautuneen lähetyksen kulut ja uuden lähetyksen kulut ).

Asiakas vastaa aina itse antamansa toimitusosoitteen oikeellisuudesta.

Postiosoitteemme:

DiivaDog & Co. | Ramdiu Oy
Asiakaspalvelu
Gerbyntie 18-22, 2.rakennus, 65230 Vaasa

 

Ramdiu Oy:n y-tunnus: 3230460-7

Tulosta asiakaspalautuslomake tästä

Muut ehdot

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimitusehtoja, tuotteiden hintoja ja tuotevalikoimaa voidaan muuttaa etukäteen ilmoittamatta. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja varaamme oikeuden kaupan purkamiseen esimerkiksi mahdollisten hintavirheiden johdosta. 

Jos tuote on loppunut varastostamme, otamme tilaajaan yhteyttä. Emme vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.
Henkilö- ja osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Alle 18 vuotiaalla tilaajalla tulee olla huoltajan lupa.  Nämä toimitusehdot koskevat toimituksia Suomeen. Emme vastaa meistä riippumattomista syistä johtuvista toimitusten viivästymisistä kuten luonnonmullistus, lakko, viranomaisen päätös, yleinen liikenteen häiriytyminen ym. Force majeure-syyt.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuvissa riitatapauksissa sovelletaan Suomen lakia .